אפליקציית אוסמו טנגרם
ילד לומד בעזרת אפליקציית האוסמו טנגרם באייפד. מטרת הפעילות - פיתוח תפיסה מרחבית
פעילות בהבנת גדלים וצורות
התוכניות הממוחשבות מלוות בפעילות גופנית בתמונה זו התלמיד מתנסה בהבנת גדלים וצורות תוך מישוש ובנייה במקביל לעבודה בתוכנה
פעילות עם רובוט-דבורה
ילד מתכנת את מסלול נסיעת הרובוט בתוכנית רובוט-דבורה לנסיעה על פני שטיח עיר. זוהי תוכנית המפתחת שפה ותפיסה ויזואלית-מרחבית ומשלבת תכנים המופיעים בשטיחים שונים כגון שטיח עיר: שיום חנויות, תיאור הקנייה בחנות, מיון והכללה ועוד
פעילות עם רובוט-דבורה
ילד מתכנת את מסלול נסיעת הרובוט בתוכנית רובוט-דבורה לנסיעה על פני שטיח צורות . זוהי תוכנית המפתחת שפה ותפיסה ויזואלית-מרחבית ומשלבת תכנים המופיעים בשטיחים שונים כגון שטיח צורות: נלמדים שיום צורות גיאומטריות, כיוונים, רוטציה,גדלים
פעילות עם רובוט-דבורה
ילד מתכנת את מסלול נסיעת הרובוט בתוכנית רובוט-דבורה לנסיעה על פני שטיח עיר. זוהי תוכנית המפתחת שפה ותפיסה ויזואלית-מרחבית ומשלבת תכנים המופיעים בשטיחים שונים כגון שטיח עיר: שיום חנויות , פעלים, שמות עצם, מיון הכללה ועוד
חדר פעילות במכון הטכנולוגי
פעילות עם ספר אלקטרוני
ילד לומד בעזרת ספר אלקטרוני, הפעילות בספר האלקטרוני מטרתה לשפר מיומנויות אורייניות כגון אוצר מילים, מודעות פונולוגית, קריאת מילים, והבנת סיפור. התוכנית מלווה בהקניית מודל מטקוגנטיבי לתלמיד, המודל עוזר לו לווסת ולבקר את למידתו
למידה בעזרת בניית תרחישים
התלמיד בונה תסריט ובסיומו הוא מסדר תמונות ברצף. זוהי תוכנית המפתחת יכולות שפתיות דרך בניית משפטים פשוטים ומחוברים המלווים יצירת תסריטים שונים תוך הקניית אוצר מילים, פעלים מושגים
פעילות עם רובוט-דבורה
הילד מתכנת את מסלול נסיעת הרובוט בתוכנית רובוט-דבורה לנסיעה על פני שטיח חוה. זוהי תוכנית המפתחת שפה ותפיסה ויזואלית-מרחבית ומשלבת תכנים המופיעים בשטיחים שונים כגון שטיח חוה: העשרת אוצר מילים, שמות של החיות, תיאור החיה, שיום מגורי החיה, שיום הקול שהיא משמיעה
פעילות עם רובוט-דבורה
ילד מתכנת את מסלול נסיעת הרובוט בתוכנית רובוט-דבורה לנסיעה על פני שטיח צורות . זוהי תוכנית המפתחת שפה ותפיסה ויזואלית-מרחבית ומשלבת תכנים המופיעים בשטיחים שונים כגון שטיח צורות: נלמדים שיום צורות גיאומטריות, כיוונים, רוטציה וגדלים
למידה בעזרת בניית תרחישים
התלמיד בונה תסריט ובסיומו הוא מסדר תמונות ברצף. זוהי תוכנית המפתחת יכולות שפתיות דרך בניית משפטים פשוטים ומחוברים המלווים יצירת תסריטים שונים תוך הקניית מושגים ופעלים מגוונים
פעילות עם ספר אלקטרוני
ילד לומד בעזרת ספר אלקטרוני, הפעילות בספר האלקטרוני מטרתה לשפר מיומנויות אורייניות כגון אוצר מילים, מודעות פונולוגית, קריאת מילים, והבנת סיפור. התוכנית מלווה בהקניית מודל מטקוגנטיבי לתלמיד, המודל עוזר לו לווסת ולבקר את למידתו
Show More

גלריה

©2019 המכון לטכנולוגיות בחינוך המיוחד